Sydney

Sayang,

Ye b, kenapa ni ? Anything wrong ?

No sayang, aku okay.

Tak, kau tak okay ni.Aku tahu, cuba cerita.

Aku rindu kau. Aku tahu ini mengarut

Tak b, kau tak mengarut pun. Aku ada kan *hugs*

Aku tahu, kita jauh. Kau dekat sana, aku dekat sini. Macam mana ?

Tak, kau tetap dalam hati aku. sekarang kau mekar berbunga dalam hati aku *hug lagi kuat*

Thanks sayang. Cepat la balik. Aku tak sabar nak tunggu kau. Macam macam nak cerita ni.

Tunggu aku tau b, aku balik !


2 comments:

  1. Ak r, jauh sangat. Takpe masing2 kena percaya. Itu dah cukup kan :)

    ReplyDelete