Ping !




kau tak rasa penat ke menyalak sambil memalukan diri sendiri. Aku sendiri dah quit dari idea kotor perempuan macam kau yang tak perah puas untuk kesenangan diri sendiri.Faham sikit ada hati yang mungkin terguris sebab perangai kau.

Blog aku bukan medan untuk kau cari bahan bergaduh. Bukan semua Nora Danish milik kau. Kau jangan nak perasan sangat. Aku tak sejahat yang kau jangka. Jantan bukan mainan aku. Lately kau makin membuas. Tak malu ke ?

Untuk itu, sedar siri sikit. Jangan anggap semua Nora Danish tu kau sebab kau tak secantik Nora Danish. And yes, aku sejahat Fasha Sandha tapi ending dia happy ever after.

Aku bercakap dengan abang aku perihal kau dengan jantan kau, abang aku cakap, budak tu tak punk langsung even dalam blog kemain Punk lagi. Poodah.



No comments:

Post a Comment