Gerenti habis. Konfiden.

Bila aku cuba untuk gengam sesuatu pasti akan terlepas. Dalam kata terlepas ada yang sambut tangan. Aku bukan bagi tangan kiri, malah aku bagi lengan.Keliru ?

Bukan, aku bukan nak sampaikan yang aku tamak. Tapi kau perlu ada protection. Guna avira pun dah kira okay. Kan kan ?

Aku sekarang dalam kondisi untuk berkeluarga. Ye aku tamak gila nak melepak dengan family. Semak gila menyibuk bila abang nak melepak. Aku pasti nak meyelit. Kalau tidur tu pun nak sama-sama. Lantak pi la orang nak cakap aku ape. Aku nak berkeluarga. Semalam dua malam dan tiga malam selepasnya, aku tidur dengan orang-orang bujang dalam rumah.

Tapi,

Aku bersyukur sebab tuhan masih sayang aku. Dia tunjukan yang aku masih boleh jaga diri. Plan berjalan seperti biasa, tapi sekarang tengah jammed sebab perangai ego habis.Bodoh. Itu benda paling terakhir aku cakap untuk diri sendiri.

bila dapat satu, mesti hilang satu. itu aku gerenti.
12 minutes ago ·

No comments:

Post a Comment