Malam itu, malam kita

*duduk berdua dan dongak ke langit*

Sayang, kau nampak bulan ?

Ye aku nampak, cantik kan ?

Macam kau. Aku kalau rindu kau, aku pandang bulan *senyum sampai telinga*


*bangun berdiri sambil mendepangkan tangan seperti laksana filem romantik Titanic. Di biarkan bahang asmara mengigit diri sambil malam menampar ke tubuhnya. Hati bagai di langgar kapal terbang, begegar.

Malam itu, bulan menjadi saksi penyatuan dua hati merah.



---------------------------------------------------------------------------------------

Kejarlah apa yang patut dikejar, selagi kehidupan kamu bahagia, teruskan dengan bahagia, penyesalan pun tidak berdaya membuat kamu untuk berpatah balik,kamu perlu terus kehadapan, tinggalkan saya dibelakang.Maaf!saya tidak berdaya..

No comments:

Post a Comment